8 Mayıs 2015 Cuma

Zehranur'un 1. Yaş Partisi





       Herkese Merhaba,

       Bugün sizlere yeğenimin doğum günü detaylarını paylaşacağım.. Üçüncü kızçemiz olur kendisi. Zehranur'umuz, biriciğimiz..

       Küçük teyze olarak bu organizasyonun büyük bir kısmı bana kaldı,önce menü belirlendi daha sonra, gereklı olan malzemelerın siparişi geçildi.. Tütümüzü internetten Gittigidiyor dan satın aldık.. Süslemeler için de Barmar'ı tercih ettik.. Hiç düşünmeden güvenebilirsiniz ben memnun kaldım. Şimdi gelelim fotoğraflarımızaa :)

   

Lokum ağacımız : Minik straforların üzerıne kürdanla sabitleyerek yaptım, çubukları da markette satılan çöpşişleri silikon yardımı ile yapıştırıp sabitleyebilirsiniz, kurdele ile güzel görüntü sağlayabilirsiniz.

İçeceklere internet ortamında düzenlediğim stickerlardan yapıştırdım.



Cupcakeler gecenin en çok konuşulanı oldu :) gerek görüntüsü gerek lezzetiyle gönülleri feth etti :) tarifini paylaşırım bir gün de.


Trufflarıma A101'den temin ettiğim kuş kürdanlar eşlik etti, Şekerlerimize de halamızın aldığı stickerlardan yapıştırdık gelen misafir çocuklara hediyemiz oldu.
Daha büyük bir strafora da yukarıda anlattığım lokum ağacımız gibi silikonla Marshmallow'ları sabitledik.. Konseptimiz Pembe-Beyaz ağrılıklıydı..
Son olarak masamızdan bir görüntü paylaşmak istiyorum, Umarım beğenmişsinizdir..
    
                      Kendinizee İyi Bakınnn :) :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.