25 Aralık 2015 Cuma

ÇEYİZ ALIŞVERİŞİ




     Günaydın arkadaşlar;

     İstikrarlı olmaya çalıştığım bu dönemde 4.yazım olacak. Sanırım bu sefer rolantiyi tutturdum :)
     Bugün size blog okurken en sevdiğim konu olan çeyiz alışverişimden bahsedeceğim. Hayalim tabiki de pembe bir mutfak. Kullanacağım ürünler de buna uygun olmalı diye düşündüm. İnternette kısa bir araştırma yaparak tercihimi Korkmaz'ın Demtez'inden yana kullandım. Okuduğum yorumlarda bir kesim çayı güzel demlemediğini, bir kesim de gayet memnun olduğunu belirmişti. Bense sadece dış görünüşüne aldandım :) Oldukça şirin görünüyor değil mi ? ♥




 Bu ürünü Hepsiburada'dan almıştım.Gayet kısa sürede ve sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. Umarım kullanırken de sorun yaşamam diyerek Tost Makinemden bahsetmek istiyorum. Geçen sene Sevgililer Günü hediyem yine Korkmaz'ın Tostellası.. Bakalım kullanıp göreceğiz :)



  Son olarak da doğum günümde çok sevdiğim kız kardeşlerim diyebileceğim iki arkadaşım Kahve Makinemi hediye ettiler :)


* Ürünleri kutulayıp kaldırdığım için önceden çektiğim fotoğraflarla paylaşabildim, hatta kahve makinesini çekememişim.

Bu şekilde çeyiz alışverişi konulu yazılarım gelecektir.Umarım beğenirsiniz.Sevgiler.. ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.