22 Aralık 2015 Salı

KOCAN KADAR KONUŞ




       Herkese çok uzun zaman sonra Merhaba,


       Geçen yıl okuduğum bir kitapla tekrar bloğumun başına dönmek istedim. bu süre zarfında kitap okumadım sanmayın :) Okudum elbette, onları da ilerleyen zamanlarda bloğumda yayınlayacağım.



    Kitapta 30 yaşında bir Türk kızının ve evlenmemiş bir Türk kızının maceraları anlatılıyor, Okurken kahkahalarınıza hakim olamayabilirsiniz, gayet akıcı ve komik bir kitap.



Efsun'un tek arkadaşı Kürk Mantolu Madonna'nın yazarı Sabahattin Ali'yle de bol bol karşılaşacaksınız.

"Türkiye'de kadınların DNA'larına kodlanmış olan evlenme saplantısı, ne yazık ki bizim ailede daha yoğun. Millete ailesinden genetik miras olarak mavi göz kalır, bize bu evlenme saplantısı kalmış. 'Sinek kadar eri olanın dağ kadar feri olurmuş' atasözü, anneannem Peyker'in lafıdır. Yani o sözü söyleyen ata, bizzat benim anneannem.

Sözün özü, kocan varsa varsın, yoksa da geçmiş olsun. Hele ki bir de 30'una gelip de bekâr kaldıysan bu dünyada yatacak yerin yok!"

Evli misin?
Ya nişanlı?
Sevgilin var mı?
O da mı yok!
Yaş kaç?
Hmm. Anlaşıldı.

Sen en iyisi bu kitabı bir oku. Yalnız değilsin Türk kızı! Senden çok var -ay bunu da yanlış anlayıp trip atarsın sen şimdi. Yok, öyle demek istemedik. Ailen, çevren, eşin-dostun-arkadaşın kankan, hepsi evlilik lafı ediyor değil mi? Ama zor iş. (Tanıtım Bülteninden)


        Eğer sizde bu hayatın koşuşturmasından yorulup, kahve eşliğinde keyifli bir kitap okumak istiyorsanız ; buyurun bu kitap tam sizlik, Keyifli okumalar diliyorum. Kendinize iyi bakın. :) ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.