26 Aralık 2015 Cumartesi

FARMASİ ÜRÜNLERİ




  Herkese güzel bir Cumartesi'den Merhaba.. :)

 Bugün size yaklaşık 6 aydır kullandığım Farmasi ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Farmasi bildiğiniz üzere Helal Belgeli, FDA Belgeli, Hayvanlar üzerinde test yapmayan 5 Kıta'da 119 Ülkeye ihracat yapan %100 Türk sermayeli bir firmadır. Paraben, Triclosan ve ağır metaller içermiyor. Kendisini tercih etme sebebim bunlardır. Kullandıkça memnun kaldım ve sanırım devam da edeceğim..





1.Farmasi Gül Suyu : Bu gül suyu Isparta'nın taze çiçeklerinden elde edilmiş. Ben gül suyu kokusunu çok severim ve gül suyunu Tonik olarak kullanırım. Yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirici sürmeden önce cildimi gül suyuyla temizlerim. Normal tonikler yüzümü ya kurutuyor, yada tahriş ediyor. Doğal olduğundan dolayı gül suyu kullanabilirsiniz. Nemlendirici ve cildi yenileme özelliğinden faydalanabilirsiniz. Aynı zamanda sıkılaştırıcı özelliği de mevcut.

2. Farmasi Limonlu Soyulabilen  Yüz Maskesi : Bu maskeyi ikinci alışım, haftada bir kez yüzümü temizledikten sonra uyguluyorum. Ürün jel bir formda. Yüzünüze sürüp yaklaşık 20-30 dk bekliyorsunuz. Kuruyan yerleri çekerek soyuyorsunuz. Ürünün vaatlerine gelecek olursak; Cildi derinlemesine temizler. Düzenli kullanımda siyah noktaların oluşumunu önler. Cildi canlandırır ve nemlendirir.Bu söylediklerini yerine getiriyor mu derseniz, Evet, getiriyor. Maske sonrasında cildimde bir parlama oluyor, Asla germiyor. Cildinizin nefes aldığını hissediyorsunuz. Mis gibi limon kokuyor. Fiyatına göre çok iyi bir ürün. 15-20 TL civarında.

3. Rahatlatıcı Arındırıcı Yüz Peelingi (Face Scrub) :  Peeling, üst derinin soyulması ile derinin yenilenmesi ve cilt sorunlarının giderilmesinde uygulanan en etkili yöntemdir. İçeriğindeki doğal incir çekirdeği taneleriyle masaj uyguluyor. Maskeden önce bu peelingi kullanıyorum ve cildimi yumuşacık yapıyor.

4. Jojoba & Tatlı Badem Yağlı El ve Ayak Peeling Tuzu : Cildinizi nazikçe ölü deri tabakasından arındırır. Deniz tuzu içerdiği zengin mineraller ile cildinizi besler. Jojoba ve tatlı badem yağları ile zenginleştirilmiş yapısı cildi derinlemesine nemlendirip yumuşatır. Ürünü kuru cilde masaj yaparak uyguluyorum, yoğun tanecikli yapısından dolayı yıkadıktan sonra elleriniz pamuk gibi oluyor :) Sanırım en sevdiğim ürün bu oldu.
Keyifli günler dilerim :) ♥

2 yorum:

  1. aa bak bilmiyordum ve helal sertifikalı ürün arıyordum!
    maske veya peeling değil de (çünkü cildim hassas) toniği almalıyım. toniğim de kalmamıştı ;) iyi oldu bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size faydalı olmasına çok sevindim 😊 sevgiler

      Sil

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.